Verzending van uw pakket

Pakketten worden over het algemeen binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling verzonden via PostNL naar uw huis of naar een pakketpunt in de buurt (NL/BE). 

Pakketten worden ter post bezorgd op maandag tot en met vrijdag.

Heb je meerdere bestellingen? 

Wij zullen die dan automatisch bundelen.

Betreft de verzendkosten:

  • - Plaats je een extra bestelling EN komt het totaal van de producten van beide bestellingen boven de "verzendkostenvrijdrempel" uit? Als je dit voor je je extra bestelling plaatst weet, neem dan even contact op. 
  • - Heb je 2 bestellingen geplaatst en 1x keer verzendkosten moeten betalen? Dan krijg je 1x verzendkosten terug.
  • - Heb je meerdere bestellingen onder de "verzendkostenvrijdrempel" en verzendkosten betaald en het totaal boven de "verzendkostenvrijdrempel"? Dan krijg je van alle bestellingen de verzendkosten terug.

We zullen altijd proberen de verzendkosten zo snel mogelijk via een van de bestellingen terugstorten.

(Uiteraard geldt dit alleen als we de bestellingen op dat moment kunnen bundelen. Andere bestellingen kunnen we niet meerekenen.)

Pakketpunt als alternatief

Wil je het op elk gewenst moment, maar uiterlijk binnen een week, op kunnen halen, dan raden wij aan het bij een PostNL pakketpunt in de buurt af te laten leveren. Zodra het daar is afgeleverd, krijg je een email en dan heb je één week om je bestelling op te halen.

Voor zover bekend kan dit voor de landen Nederland, België en Duitsland. Staat er voor jouw land bij verzending niet automatisch die optie? Dan kan het niet.

Staat jouw verblijfsland er niet bij?

Het kan zijn dat het land nog niet vermeld staat. Dat komt niet door "geoblocking", maar omdat wij per land eerst moeten vaststellen welke verzendkosten er moeten worden gerekend. Op verzoek kunnen wij elk land toevoegen als hierom wordt verzocht. Echter, zullen wij bij het verzoek moeten evalueren of dit verplicht is en/of dit haalbaar is. Bevindt jouw verblijfsland zich binnen de EU? Dan wordt het land sowieso toegevoegd.

Wij behouden het recht om landen buiten de EU te weigeren als dit een risicovol land is (bijv. vaak problemen met adressen of oorlog).

Brievenbuspakketten of brievenbuspost

Wij gaan niet in op verzoeken om het in brievenbuspakketten of via brievenbuspost te leveren. Dit kunnen alleen wij bepalen, omdat wij fysiek kunnen zien of dat het wel of niet gaat.

Indien wij ervoor kiezen het met brievenbuspost of brievenbuspakket te versturen, zullen wij het verschil doorgaans terugstorten. Tenzij anders afgesproken, zullen we het terugstorten.

Heb je van ons brievenbuspost of een brievenbuspakket ontvangen en geen compensatie? Neem dan even contact op. Wellicht is het ertussendoor geglipt.

Pre-orders

In geval je een bestelling hebt met producten in de pre-order, dan leveren we alle producten pas als de producten uit de pre-order ook binnen zijn.

Dat komt omdat de kosten voor het apart verzenden hetzelfde is en als er veel pre-order producten zijn besteld, loopt dat erg op. 

Wij hebben de verzendkosten zo berekend dat jij een voordelig tarief hebt. Wij leveren er al iets op in wat wij weer kunnen compenseren met de hoeveelheid orders, dus je begrijpt dat er weinig marge overblijft om extra verzendkosten te kunnen betalen.